duminică, 6 aprilie 2014

Pasiunea mea.

Mulţi oameni cred că blogul e doar o pierdere de timp, care nu te ajută cu nimic. Însă blogul de ajută pentru aţi arăta adevărata valoare şi pentru a învăţa mai multe din comentariile oamenilor care.. poate te susţin, poate te critică, dar ai nevoie de mai multe păreri pentru aţi face o părere generală.
Acum.. poate vă gândiţi de ce mi-am făcut acest blog. Vreau să arăt lumii că, nu trebuie să fi profesionist pentru aţi urma pasiunea. De puţin timp a început de îmi placă foarte mult fotografia.., însă nu am un aparat performant pe care să îl folosesc în realizarea pozelor şi chiar dacă nu am un aparat de fotografiat performant şi nu sunt profesionistă pot realiza fotografii foarte frumoase cu un simplu TELEFON. Nu vreau să mă laud singură, vreau să vă arăt şi voua ce fotografii am realizat şi vreau părerea voastră, sfaturile voastre, criticile voastre. Vreau să arăt că poţi să îţi urmezi pasiunea. :)

Aici sunt doar câteva fotografii realizate de mine. Voi mai pune şi altele!:)














Aştept părerile voastre!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu