sâmbătă, 12 aprilie 2014

Fetiţe însărcinate, avorturi şi părinţi fără copii

Am vrut să fac această postare de multă vreme [dacă uni mă ştiţi de la fostul blog Black Angel... care din păcate a acut o problemă.. şi mi-au fost şterse toate postările.. însă am revenit cu forţe proaspete], o postare legată de femeile.... care nici nu le pot numi femei... eventual nişte fetiţe de 14 ani care rămân însărcinate.

În ziua de azi e o ''modă'' ca la 14 ani să ai deja copil. Şi cele mai multe persoane care rămân însărcinate la această vârstă sunt fetele care cresc la Casa copilului.. adică să vă spun de ce specific.. Copii care cresc la Casa copilului nu au acea educaţie care o au copii de la părinţi. Poate, POATE, sunt îngrijiţi acolo, nu am fost nici o dată dar am cunoscut multe persoane de la casa copilului, dar chiar dacă îi îngrijeşte nu pot primi acei 7 ani de acasă.. pentru că aceea nu o poţi numi casă. Da, pentru ei e o casă, dar după părerea mea, e un loc unde ajung toţi copii părăsiţi de părinţii fără milă. Iar al doilea ''tip'' de persoane care rămân însărcinate sunt ''rromi'', care din lipsa banilor şi din nou a educaţiei [rar vezi în ziua de azi ''rromi'' educaţi] rămân însărcinate. Dar acum să trecem la subiect. Vezi fetiţe pe stradă de 14 ani însărcinate care nici măcar nu se pot îngriji, nici măcar nu sunt responsabile şi cred că pot avea grijă de un copil, care ATENŢIE nu e o jucărie. Fratee' deasta există medici, dacă totuşi s-a întâmplat să rămâi însărcinată la vârsta aceasta.... deşi, mda, e cam devreme, există avortul. Şi vreau să specific clar, eu sunt împotriva avortului, adicăă, dumnezeu ţi-a dat acel copil, e o fiinţă, cum poţi să ucizi un copil?? Întradevăr e acolo, în burtică, la căldură, e cât un bob de mazăre, dar e o fiinţă! Cum poate o mamă să avorteze când sunt mii de femei care ar vrea să fie mame şi nu pot. Da înţeleg ai o complicaţie trebuie să avortezi.. dar nu aşa.. adică copilul acela nu a fost făcut din greşeală. Da sunt, pentru, avortului la fetiţe minore. Dar nu la o femeie în toată regula.
Sunt multe femei care îşi doresc un copil din toată inima şi nu îl pot avea. Îmi e milă când aud femei şi chiar bărbaţi care nu pot avea un copil, un copil care să fie sânge din sângele lor. Da, foarte multe familii adoptă copii şi mă bucur deoarece şi acei copii merită să aibă o viaţă frumoasă, dar când nu e copilul tău simţi totuşi că ceva lipseşte. Şi mi-e foarte milă de femeile care pierd mai multe sarcini şi ajung în acel punct în care nu mai pot avea psihic un copil. Sunt prea supărate pentru a mai încerca să dea viaţă la un copil. Dar, ce să spun de femeile care îşi pierd bebeluşi la naştere sau după câteva zile, săptămâni. Nici nu apucă să se bucure de ei, iar în sufletul lor, chiar dacă vor urma alţi copii, acel copil va rămâne acolo mereu.

Un comentariu:

  1. Fetele astea la 14 ani sunt pur si simplu inconstiente, de asta avorteaza. La 14 ani nici n-ar trebui sa stie ce e ala sex... Eu parca pe la 13, 14 ani m-am sarutat cu un baiat prima data, asa ca...

    RăspundețiȘtergere